کد خبر : 3070
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۱۶

استاندار از خجالت شوراهای پرحاشیه نسیم شهر درآمد

استاندار از خجالت شوراهای پرحاشیه نسیم شهر درآمد

حق ندارید از شهردار خواسته خلاف داشته باشید؛ برخورد میکنم به گزارس پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان از نتیجه گفتگوی کوتاه خود با مردم در سطح نسیم شهر صحبت کرد و گفت: مردم از جابجایی‌ها و دخالت‌ها در حوزه شهری ناراضی هستند. 💠 علیرضا فخاری با انتقاد از

حق ندارید از شهردار خواسته خلاف داشته باشید؛ برخورد میکنم

به گزارس پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز،استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان از نتیجه گفتگوی کوتاه خود با مردم در سطح نسیم شهر صحبت کرد و گفت: مردم از جابجایی‌ها و دخالت‌ها در حوزه شهری ناراضی هستند.

💠 علیرضا فخاری با انتقاد از ساخت‌وسازهای غیراصولی در نسیم شهر گفت: چه کسانی ساخت‌وسازها را مدیریت می کنند و اجازه ساخت خارج از ضوابط قانونی را می‌دهند، اصلا خط آسمان این شهر طبقه چندم است؟

💠 او با تاکید بر اینکه موضوع ساخت و ساز باید تابع برنامه مدون و با برنامه‌ریزی بلندمدت و پژوهش مناسب به سمت توسعه حرکت کند، افزود: با این اوضاع اکنون چه شرایطی در انتظار بهارستان است؟ اصلا سطح اشغال در این منطقه چند درصد است؟ چیزهایی که من در نسیم شهر دیدم واقعا عجیب و نگران کننده بود.

💠 استاندار تهران در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مصوبه برکناری شهردار نسیم شهر به بهانه عدم سکونت و بی‌ثبات کردن مدیریت شهرداری، گفت: شورا بر مصوبه خود اصرار کرده و ما هم در حال بررسی آن هستیم

💠 او با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم برخی به‌خاطر منافع شخصی خللی بر مدیریت شهری وارد کنند، افزود: مردم از جابجایی‌های مکرر خسته شده‌اند و ما هم اجازه نمی‌دهیم منافع مردم به‌خطر بیفتد

💠 فخاری با بیان مطلب فوق خطاب به شهرداران گفت: شما تکلیف ندارید هر موضوع خلافی را که به شما دستور دادند، عمل کنید! من برخورد می‌کنم. همچنین حق ندارید موضوع خلافی را به شهرداران تحمیل کنید تا جایی که بتوانم برخورد می‌کنم.

💠 وی در ادامه افزود: چرا فضایی را ایجاد می‌کنید که مردم بی‌اعتماد شوند، من یک ربع بین مردم نسیم شهر بودم از ۱۰ نفر، شش نفر راجع به این مباحث صحبت می کردند، چرا باید بی اعتمادی در شهرستان درست کنیم؟ چه کسی به ما این اجازه را می‌دهد؟

💠 این روزها در برخی شهرهای استان دوباره شور جابه جایی در سر برخی شوراییان افتاده که احتمالا ممکن است به حذف چند شهردار ختم شود. چند روز پیش شهردار نسیم شهر اولین قربانی این زیاده خواهی بود که با ورود کمیته انطباق شهرستان بهارستان در نطف خفه شد.

#سپیده نیوز

#سمت مردم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.