کد خبر : 3504
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

اخراج دو عضو دیگر شورای نسیم شهر

اخراج دو عضو دیگر شورای نسیم شهر

تعداد علی‌البدل‌های شورا صفر شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،امروز در حالی که 24 سال از عمر شوراهای شهر گذشته، در شرایطی که معدل نمره شوراهای کل کشور قطعا نمره مردودی است، اما شوراهای نسیم‌شهر کارشان از رد شدن هم عبور کرده و در مرحله «مشروط» بودن سیر می‌کنند. تاریخ شوراهای این

تعداد علی‌البدل‌های شورا صفر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ،امروز در حالی که 24 سال از عمر شوراهای شهر گذشته، در شرایطی که معدل نمره شوراهای کل کشور قطعا نمره مردودی است، اما شوراهای نسیم‌شهر کارشان از رد شدن هم عبور کرده و در مرحله «مشروط» بودن سیر می‌کنند.

تاریخ شوراهای این شهر با انحلال و سلب عضویت گره خورده بود که حالا از دوره قبل، پایشان به دادگاه و زندان و بازداشت‌های مکرر هم باز شده است. شورایی که دیگر هیچ آبرویی برای خود باقی نگذاشته بود به جایی رسیده که مرزهای اخلاق و ادب را هم جابه‌جا کرده است.

همین چند وقت پیش بود که یک عضو شورای نسیم شهر در مصلا صورتش را به صورت شهردار وقت چسباند و فحاشی کرد؛ البته قاضی شهر آن روز او را ادب کرد. همین چند ماه پیش بود یک عضو دیگر شورا به‌خاطر دروغ گفتن پشت تریبون نماز جمعه از سوی مردم هو شد

همین دوره بود که دو عضو شورا به خاطر انتشار ویدئویی شفاف از لحظه دریافت رشوه از شورا اخراج شدند، اما سرشان را بالا گرفتند و در شهر با افتخار چرخیدند. در همین دوره شورای شهر بود که چندین بار شهردار و سرپرست انتخاب کردند و هر بار به خاطر اختلاف‌نظرهای شبهه‌دار،‌ صورتجلسه را پاره کردند و ماجراهای عجیب خلق کردند.

در همین دوره از شورا بود که ۵ عدد لپ‌تاب از شورای شهر گم شد و آخرش هم معلوم نشد چه کسی آنها را به سرقت برده است! خلاصه شورای نسیم‌شهر در دو دوره اخیر خط قرمزها را در همه حوزه‌ها شکسته و حالا به واسطه از رو نرفتن و تکرار همه اشتباهات و تخلفات می‌توان ادعا داشت که این شورا رکورددار بی‌حیایی است.

حالا اما داستان کمی پیچیده‌تر شده است. انگار تیغ قانون نزدیک رگ گردن این شورای پرحاشیه نشسته و امید می‌رود زودتر خلاصش کند. با اخراج دو عضو جدید از شورا به خاطر پرونده‌های قضایی،‌ حالا دو عضو علی‌البدل باقی مانده به داخل شورا آمدند و این افراد آخرین اعضای علی‌البدل بودند.

یعنی اگر باز هم کسی از شورا بیرون برود دیگر جایگزینی برای او نیست. یعنی با وجود آنکه می‌دانیم این اعضا از هیچ خطایی عقب‌نشینی نمی‌کنند، باید منتظر گام بعدی و انحلال شورای پرحاشیه نسیم‌شهر و نجات این شهر و شهروندان مظلومش از پارلمان پوشالی شهر باشیم.

#سپیده نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.