کد خبر : 3741
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

آغاز مجدد روند احداث کمربندی شمالی اسلامشهر

آغاز مجدد روند احداث کمربندی شمالی اسلامشهر

عملیات ساخت کمربندی شمالی اسلامشهر دوباره با استفاده از پتانسیل های عمرانی شهرداری از سر گرفته شد. ➕به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، پیشتر پیرامون این پروژه مهم، گفته می شد که به دلیل اختلافات جدی با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مشکلاتی در روند احداث کمربندی پیش آمده و همین مشکلات مانع

عملیات ساخت کمربندی شمالی اسلامشهر دوباره با استفاده از پتانسیل های عمرانی شهرداری از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، پیشتر پیرامون این پروژه مهم، گفته می شد که به دلیل اختلافات جدی با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مشکلاتی در روند احداث کمربندی پیش آمده و همین مشکلات مانع از ادامه فعالیت پیمانکار پیشین در برخی قطعات پروژه شده است.

➕ حالا شهردار اسلامشهر به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در قطعات در حال احداث کمربندی شمالی در حالی از شروع مجدد روند احداث این پروژه بازدید کرده اند که به نظر می رسد هنوز برخی از مشکلات میان شهرداری و راه آهن حل نشده است.

➕ کمربندی شمالی اسلامشهر از انتهای خیابان سوسنگرد در ورودی شهر آغاز می شود و با عبور از محله های بالای ریل راه آهن در منطقه یک اسلامشهر، انتهای محله های بن بست این منطقه را به یکدیگر وصل کرده و در نهایت از جوار شهرک لاله به بخش جنوبی شهر و کمربندی الغدیر متصل می شود.

➕ بر اساس آنچه مشاوران طرح می گویند، این کمربندی قرار است بار ورودی به میدان نماز را کاهش داده و مسیر کوتاه کننده ای برای عابران قسمت های غربی شهر و ساکنان شهرهای همجوار باشد.

#سپیده_نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.