کد خبر : 5071
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

اعطای ۴۹۰ وام مشاغل خانگی در جنوب غرب استان تهران

اعطای ۴۹۰ وام مشاغل خانگی در جنوب غرب استان تهران

مدیر میراث فرهنگی جنوب غرب استان تهران از اعطای ۴۹۰ وام مشاغل خانگی در شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط‌کریم خبر داد و گفت: بازارچه صنایع دستی دائمی در شهرستان‌های غرب استان تهران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپیده نیوز ، حمید کریمی با اشاره به اعطای تسهیلات اظهار داشت: با هدف تقویت وضعیت معیشتی خانواده‌ها و رونق اقتصادی 490 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی حوزه صنایع دستی شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط‌کریم وام کم‌بهره دریافت کردند.

وی افزود: متقاضیانی که در این 3 شهرستان در منزل کار می‌کردند، شناسایی و ساماندهی شدند و علاوه بر مجوز فعالیت، به هر نفر 100 میلیون تومان وام ارزان قیمت تخصیص یافت.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم با اشاره به اینکه مشاغل خانگی از جمله کسب و کارهایی هستند که با سرمایه اندک و بدون نیاز به فضای فیزیکی قابل توجه از سوی افراد خانواده در داخل منازل و یا فضاهای محدود دیگر به اجرا درمی‌آیند، تأکید کرد: افراد شناسایی و ساماندهی شده به بانک‌های عامل جهت پرداخت معرفی‌شده‌اند و در حال تکمیل مدارک برای دریافت تسهیلات بانکی کم‌بهره هستند.

کریمی گفت: هدف از ایجاد این مشاغل درآمدزایی برای افرادی است که به دلایلی مانند کمبود سرمایه یا عدم امکان دوری از خانه نتوانسته‌اند شاغل شوند.

#سپیده نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.